Ångest

Ååååh, jag borde verkligen göra klart svenskan nu! Jag borde och jag gör går tyvärr inte hand i hand. Istället sitter jag skit skönt nerbäddad under mitt täcke, läser bloggar och kollar på idol. Vem fan sätter sig då och skriver en jävla piss analys?

Och jaaa, jag är helt avundsjuk på Frida och Emelie som redan har gjort den. Kissråttor!

I värsta fall får jag väl säga att mitt internet var ur funktion (A) Fast jag ska inte!
Men, ska och gör går inte direkt heller hand i hand. HAHA

Hrm... Mina jätte fint målade naglar förstördes när jag var tvungen o klä på mig för jobbet, jag är helt bitter. Orka göra om 4 stycken likson, det är ju nästan hälften!
Jag behöver en privat klä-på-människa. Det vore najs!
Det ska jag ha när jag blir rik...
Väldans mycket jag ska ha när jag blir rik. Haha

Någon dag ska jag fan göra mig en lista, så kan jag bocka av sen ;)

Ooh, nu vart jag kissenödig, bye fuckers ;)

Men jag älskar er innerst inne ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Haha, jag håller helt med dig, det finns en hel massa grejer jag ska ha när jag blir rik;) fast klä-på-are finns inte på min lista, åh nej jag ska ha en stoor garderob(med en massa kläder i) och sen ska jag ha en tidsmaskin så jag har tid att välja kläder:P

2007-10-20 @ 05:33:27
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0