Babbel om Babel

Fi tusan, sicken tråkig lördagskväll.   "/

Jag har precis tittat på Babel med päronen, den var speciell.
Lite halvt galen blev man på den, den var så vääldigt speciell,
"Men gör inte så!"
"Vad håller du med?"
"Det är väl bara att göra sådär istället!!"
Kommentarer som ofta sas, ja usch ja, väldigt speciell. Den ska jag inte se igen, det räcker med en gång.

Vad tycker ni om Babel?

Emeliepemelieprutt, kossvägg? Hahaha, det låter trevligt ;)

Elvis, glad att ingen Tornado kom till diiig =)

Fanny, hoppas du har rooligt ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Elvis

Oooh ja, jag är också väldigt glad att ingen tornado kom till mig! Haha, liksom jag är inte så sugen på att flyga^^ men synd att du hade en tråkig kväll:( hur hade du det igår? :P

2007-10-21 @ 05:23:06
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: Emelie

haha, vi får se med kossväggen ;D

2007-10-22 @ 19:41:48
URL: http://brunluggarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0