Byebye

Jaha.. vad kan man säga om den här dagen?

ooh, glassbilen tutar utanför... mmm, en glass skulle sitta fint.. orkar inte röra på mig dock.. får bli någon annan gång

Tillbaka till dagen..

Hmm, det har väl varit en helt vanlig skoldag med lite flumm och lite skratt i vanlig ordning =)

Väl hemma igen efter en lång dag får jag veta att ägarna till mitt piano vill ha det tillbaka, tja, mitt piano kanske är fel att säga, men whatever.. ni fattar

Det trista är att när det väl är borta kommer jag ångra att jag inte spelade på det mer än vad jag gjort :( så det suger lite.. men jag har ju bara mig själv att skylla på.. tyvär :/ damn, så mkt skönare att kunna skylla på andra, fast det gör jag iofs lite ändå.. skyller på päronen för att dom inte tvingade mig att fortsätta med piano när jag slutade (A) hade dom gjort det skulle jag ju vara grym nu :) hihi, eller nåt..

Mm.. jag får spela lite extra nu dom sista dagarna vi har tillsammans :P Försöka ta igen ca 2 år.. hah, lycka till Emelie ;)

Nu måste jag ju tänka om helt med tanke på att jag ska möblera om.. funderar på om jag ska ta ner keyboarden från vinden.. men den är så bajsdålig :( tröga tangenter och allt..
Jag vill ju ha nånting.. så det ser ut som att man kan spela iaf :) Fan att jag aldrig har haft tålamod att lära mig..

Aja, det positiva är att jag får mer plats i rummet :D det har varit väldigt begränsat med vart man kan ställa pianot, så det blir nog najs :)

Jag vill börja ta fram min lite mer kreativa sida igen, får se hur det går med pianospelandet... men jag ska iaf försöka rita mera, är så skönt att spela en bra skiva och sätta sig ner (eller ligga på golvet som jag brukar göra) och bara teckna lite :) verkligen avslappnande.

Men det får nog inte bli förns nästa vecka.. har så jäääävla mkt den här veckan så måste tillbaka till pluggandet... :(

So long!
/Emelie

image7
Bye bye Pianot, kommer sakna dig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0