Godmorgon!

Japp, jag vaknade precis. Duktigt utav mig va? Jag skulle faktiskt ha kunnat sova liiiite till.
Så Frida, din gissning var ju faktiskt rätt bra. Fast att jag skulle duscha? haha inte jag inte. Sova är min grej ;)

Nu tänkte jag faktiskt gå och baka en kladdkaka, jag har varit sugen på det i flera dagar nu! Skolans kladdkaka tillfredsställer inte mig på samma sätt haha.
Sen blir det lite One Three Hill tittande, sen en halvtimmes matte plugg. Efter det lite Las Vegas, sen förhoppningsvis något matliknande. Sen ska jag plugga matte fram till klockan 9 när Heroes börjar <3

Dock tror jag inte min planering kommer hålla på pluggfronten... Men det är smällar man får ta.

Mot köket!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0