IKEA

Idag ärade familjen och jag Ikea i Uppsala med ett besök! Det var inte igår de :D
Jag blir så himla inspirerad!! Vill göra om i mitt rum, och jag SKA göra om i mitt rum :D är sååååå trött på mina grönrandiga fula tapeter..  Och så ska jag möblera om och massa saker :D blir helt lycklig när jag tänker på det! Kanske köps det en ny garderob :D
Jag vill måla nåt fint också, på en vägg, men det var mamma lite skeptisk till.. det ääär ju faktiskt hon och pappsen som ska bo här sen... Ett förslag var att vi kunde måla en vägg med kofläckar :D hahaha (jaa, kanske borde nämna att jag är lite galen i kossor)
Får se hur det går med mina finfina förslag och när arbetet väl börjar, mamma ska ta hem färgkartor så då kommer man ju en liten bit på väg iaf :)

Dagen resulterade i 2 nya kuddar till mitt loft (som jag också ska göra om: operation myspys!), en typ lampa som lyser på en sak så det blir lite mysig stämning och en bokhylla :D yay!

Nu måste jag bara städa rummet innan allt kan börja........


Muuuuuuuuuuh på er!
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Elvis

apropå kossor: jag såg en fett söt kossa idag och då tänkte jag på dig:P vilket sammanträffande liksom;) hihi

2007-10-21 @ 05:20:29
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0