Lite gissningar?

Friida hääär!

Nu ska jag vara så ootroligt duktig och plugga till vårt matteproov som vi har på fredag.

Jag tänkte samtidigt gissa vad resten av mina bloggvänner här gör. ;)

Emelie, - Jag VET att du är på väg till skolan. Ha det så bra på lektionen ;)

Fanny, - Jag gissar att du ligger och sover? Eller så duschar du, och tänker att du måste plugga?

Elvis, - Jag vet inte vad klockan är hos dig? Men jag antar att du kanske precis vaknat och ska iväg till skolan din snart?

Kl är. 12.30 (ca) Säg om jag hade rätt ;P haha

Pussar på er (L)

Kommentarer
Postat av: Elvis

det stämde ganska bra, för jag går upp runt halv sju varje vardag, vilket betyder 12:30 för er;)
asså fy va hemskt, jag kollar på lejonkungen nu när dom jagar lilla simba:'(

2007-10-26 @ 04:39:13
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0