Lite skriverier =)

Friida häär

Jag är klar, typ, tror jag, med tha sweeedish =)
Det känns underbart, den har liksom hängt över en som ett mörkt moln. "Muhahah, du har mig att tänka på," Elaka svenska, men nu är den över. :D
Fast det känns inte som att det är klart, det kommer säkert gå dåligt på den. Aja, den dagen den sorgen ;)

Jag gillade din lista Fanny, funtade på att sno den, men icke då, det skulle bli för tjatigt med två stycken ;) Det får bli en annan dag.

Jag fryser om fötterna, och mitt hår är blött.

Imorse kom en snubbe halv åtta hem till oss och lagade våran värme som tydligen hade pajat totalt, vi hade bara 15 grader här hemma. Dom dammsög någonting och väckte mig, morr. Men sen somnade jag om i vår nyvunna värme. =)

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0