Lov & Konsert

Äntligen looooov!! Som jag har längtat! :D Snacka om att det behövs!
Så trött på skolan som jag är nu var jag inte ens i slutet av ettan, och jag tror jag talar för oss alla när jag säger så!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, Little House - The Fray, är det som spelas. Veri najs.

Väntar på att vi ska åka, ska till morfar och fika, sen blir det middag i stan med familjen och lite släkt.
Sen blir det konsert!! Ska se Rush :P hihi, gamla gubbar som lirar, men det lär bli najs. Konserter är alltid kul. Får väl kompensera för att jag missade Muse förra veckan.

Haha, sökte på google, hittade nån gammal bild på bandet :P

image16

Nu har endast en av dom långt hår :P

image17


Peace!
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0