Måste man ha en rubrik?

Tjingeling gott folk. Fanny is in tha house ;)

Hrm, jaaa du. Jag får alltid idétorka i början av varje inlägg, sen börjar jag ordbajsa. Härligt ord det där, ordbajsa.

Igår då. Det var riktigt jävla tok kul! Fanny vart full och glad javisst =D
Först mötte jag Dennis och Johannes i spånga, åkte in till stadion där vi mötte Miriam. Drog till the Londoner tror jag det hette, där Jimmy sitter och dricker öl för fulla muggar.
Slår oss ner, efter ett litet tag kommer Oscar och Gusten också.
Beställde in öl till dom andra, och cider till mig. Jag är helt lycklig, dom kollade inte legg på mig!! Jaa, jag känner mig helt stor och cool, det erkänner jag ;) haha
Käkade lite gottigott gott, och drack ännu lite mera. Fick nog i mig en hel del där borta... Drack smarriga drinkar och vin. Och EN läsk, det var tvunget att stå på kvittot, annars hade Chifen blivit arg ;)

Rullade väl ut från stället vid 12 tiden. Papps hämtar upp oss i centralen, alltid najs med skjuts hem!
Han retar mig som fan fortfarande, han fick mig och säga vad jag hade druckit under kvällen så nu går han runt och kallar mig fyllemorris. Dock så att mamma inte hör ;) då hade han fått stryk haha.
Han dök upp i morse när jag sminkade mig för jobbet och ser helt glad ut och säger "Hur bakis är man här då?"
Jag blir nästan förnärmad, jag blir inte bakis! Haha däremot är jag oftast fortfarande full när jag vaknar. Men det räknas ju inte ;)

Oscar var faktiskt imponerad över att jag var så pass "städad" som jag var efter allt jag druckit. Japp, nu känner jag mig ännu coolare haha

Ägnade 3 timmar imorse, om mellan 3-6 räknas som morgon, till o fundera om jag var vaken eller inte?

Har jobbat idag också, trevligt med lite pengar javisst!
Nu ska jag nog plugga röven av mig, men jag orkar verkligen inte! Skit skola... ='(

Nu är det bara 95 dagar tills jag blir stor, yeeeeey!


Sa ju att jag skulle ordbajsa, haha
Maah, jag blir helt galen på Andreas, blir så himla jävla arg på honom ibland. Man beter sig inte som han gjort, så nu skiter jag verkligen i det här. Vill han mig något, vet han vart jag finns.
Det jobbigaste är när man verkligen har arbetat upp en riktigt skön ilska, så upptäcker man något som gör att man inte kan vara riktigt lika arg längre.
Ilska är lättare att hantera än längtan.
Skit!

Näe, nu ska jag ordbajsa lite någon annanstans, See you later aligator!


P.S. Jackie, han förtjänar inte dig, så är det bara. Vi kan äta glass och sörja tillsammans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0