Min tur att göra en sån där lista =)

Namn: Frida 
Smeknamn: Faty (av tobbe, för jag äter mycket,) FrouleBoule, [Frueeelbueeel] (Emelie, ja varför vet jag inte)
Längd: 1.71! :O Jag har växt en halv centimeter! :D
Vikt: Mahaha u wish ;)
Favoritväska: Ingen riktig väskmänniska, det är väl min som är helt sönder =) Espirit
Favoritkändis: Drew Barrymore, hon är duktig på att spela och verkar vara down to earth. 
Skostorlek: För stora för min kroppslängd.
Hårfärg: Brunett, ;)
Ögonfärg: Grågröna
Favoritfilm: Hmm, Livet är underbart är bra :)
Favoritskor: Mina svarta med vita detaljer, måste hitta vinterskor nu.
Drömjobb: Mah, just nu typ logoped. Nån som vet vad det är?
Favoritbutik / Sverige: Hmm, Combination. Men jag har aldrig köpt nåt där, aldelles för dyrt för min plånbok:(
Favoritbutik / utomlands: Haha, kan inga såna.
Favoritkaffe: Just black och latte.
Sofi eller Ebba: Sofii
Favoritstövlar: Jag har inga, måste köpa nu!!
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Det beror helt på hur mycket pengar plånboken har ;)
Hur många skor har du: Jag räknade ut förut, allt som allt är det mellan 10-15 st. Men använder nästan inga av dom.
Louis Vuitton eller Gucci: Mah, inget.
Kilklack eller stilett: Kil,
TV-program:  Greys Anatomy, Desperate Housewives. :D
Drömutseende: Mah, inget speciellt. Alla är vackra som dom är ;) hahah
Fulaste plagg i din garderob: Min ikea skjorta (Aldrig använd)
Snyggaste plagg i din garderob: Mina jeans från Killah, long time no seen, helt sönder :'(
Favorittidning: Glamour
Länder du varit i: Sverige, Finland, Danmark, Polen, Estland, Tyskland, Schweiz, Kina, Spanien.
Länder du vill till: Usa, Thailand, m.m m.m
Favoritplats i hela världen: Hemma bäst ;) Fast drygt ofta
Favorithändelse i hela ditt liv: FInns för många,  
Husdjur: Najje
Drömbil: En röd cabriolet ;)

Vill ha mest just nu..
Skor
: Ett par ursnygga stövlar
Klänning: Såg en ursnygg igår på h&m, stickad grå :)
Väska: Den där från Åhlens, den var najs :)
Jeans: ett par snygga med lock på fickorna =)
Sjal: Not my style.

Ett eller annat..
Chloé / Celine: hehe...
Fendi B-bag / Fendi spy: Hoho...
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Ärligt, inget.
Latte / Cappucino: Latte
Coca Cola / Pepsi: Tufft val, cola är gott och pepsi också "/
Paris / Nicole: Båda är lite sådär iih. Nicole om jag måste välja.
OC / Beverly Hills 90210: OC, men det var läänge sen
Puss / Kram: Kram som leder till puss =)
Pastasallad / Kycklingsallad: Chicken ;)
Fläkt / solfjäder: Fläkt, orka anstränga armarna ;)

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Ja, det har jag.
Gjort bort dig för den du höll kär? Jepp, ahah.
Snubblat runt i dina klackar? När jag väl använder klack snubblar jag, ja.
Varit avundsjuk på någon? Ofcourse
Hatat någon? Hehe ,jaa. 
Druckit / rökt / knarkat: Just det första
Velat rymma och skaffa nytt liv: haha, nej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0