Min tur

Nu har ju alla skrivit nåt utom jag. Det här är Emelie, en av "lantisarna" från Märsta som Fanny kallar oss :P haha idag har vi visat att det faaaaaktiskt finns människor här!! helt otroligt :D haha blir faktiskt chockad själv ibland.. nä, härifrån ska jag dra så snabbt som möjligt när pluggandet är klart, och därmed basta!

På tal om pluggandet.. kanske borde nämna att vi även är naturvetare.. allesammans, elvis har ju ett litet avbrott från det nu, men i själen är hon äkta naturare precis som resten av gänget ;) det tar jääävligt mkt på krafterna ibland alltså. jag skulle nog inte klara det utan mina babes, som faktiskt funtade på att lämna mig ett tag :'( men dom insåg att dom hörde hemma här på nv-sidan ändå. TACK! utan vårt flum, vårt hoppande och skuttande, vårt helt enkelt stöööörda beteende skulle skolan inte vara samma sak. älskar varje litet hårstrå på er, hihihihihi och allt annat för den delen.. ;P

och elvis! saknar dig med!! <3


(hahaha, Fanny du såg rolig ut när du inte hittade ingången ;D sötnos, hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0