Nånting

Haha nu sitter jag nerbäddad framför tvn igen, as always liksom. Min position efter middagen haha

Jag har fortfarande en helt störd träningsvärk, det är fan pinsamt haha!

Gårdagen var riktigt najs, dock är jag sjuuuukt trött idag. Jag ska nog sova snart tror jag... haha

Citat från gårdagen;

"Var det hon som rapade?!"

"Ni är riktigt sjuka i huvudet, men det är roligt..."

"Ska vi springa?!"

"Undrar om det gör ont att göra kullerbyttor nerför rampen"  rullrull haha

"EEEEEEEEEEEEEEEEEMELIE!!!!"

"Jag har ett blad i munnen!"

"Jag åt upp din ros, kolla man ser det här"

"Du liknar hon kåta gun" Whaaaaat?

"Är inte du en sån där som bestämmer mycket?"

Ooh, en kväll att minnas ;) Vi måste bli mer rutinerade Emelie, det här funkar inte! hahaha

En del personer lär man ju inte glömma i första taget hahaha humor!

Petronella är söt, jag fick låna Robin Hood av henne =D haha
Mazdak är också söt (A)

Bye lovers

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA! Såå klockrent! ;D

2007-10-29 @ 22:26:04
URL: http://brunluggarna.blogg.se
Postat av: Elvis

nej nu måste jag få höra vad ni busat med;P daaans? trääningsvärk? har min fanny träääänat? ;)

2007-10-30 @ 03:23:17
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0