Sådär lagom klagomål från en trött jag

Vi har prov imorgon, Ma C. Det är läskigt, vår lärare är inte bra alls så vi har inte lärt oss något. Och det här provet är viktigare än Nationella! Kuuuul va? :D

Hur som helst, ikväll är det klagokväll. Jag har ont i huvudet preciiis på samma sätt som jag hade sist innan jag blev toksjuk :( Kommer säkert vara det imorgon! När vi sen har lov och allt :( Murr..

Jag äter massa godis också, onyttiga jag. (Fast det gör jag alltid, kommer bli asfet när jag blir sisådär 40 bast.)

Jag vill ringa någon och klaga av mig, muhaha. Se upp den drabbande! (Om jag nu bestämmer mig för att faktiskt göra det.)


Emelie, säger:

jag kommer inte klara provet

Fanny säger:
me neither

Frida. säger:

same here

Fanny säger:
men då kanske han fattar att något är fel liksom?

Visst ääär vi positiva ;)

image14

VIsst är vi heta? ;)
Emelie, Fanny, Frida.

Wish us Luck!!

Pussar Friiida!


Kommentarer
Postat av: Elvis

hakuna matata tjejer, ett matteprov lär inte förstöra era liv;) kanske ni borde snacka med er lärare om att ni inte fattar nåt?:)
puss på er alla

2007-10-26 @ 04:45:44
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0