"Ta en banan, greppa en lian och häng med!"

Frida, du har så rätt så rätt, kommer faktiskt ihåg EXAKT vad jag gjorde vid den tiden, jag moverade från sollentuna stn till bussen haha, tittade på klockan just då för att se om jag skulle hinna (jag hann inte)

Jag hör att ni haft ganska softa dagar, utom att "plugga" matte då. Har vart rätt soft här med, fick sluta lite tidigare.
Hade ett oförberett prov! Men det var inte så farligt, skulle skriva ner 7 saker man lärt sig under a-perioden av kursen, lite svårt att komma på.. men det gick väl fint till slut.

Sen var det dags att visa hur långt man kommit på sin almenacka (läser grafisk kommunikation A) och de gick finfint de med.

Träffade kussen när jag var tillbaka på sollentuna stn för hemfärden, det var trevligt, var ett tag sen. Eller egentligen inte, har sett honom 2 ggr innan den senaste veckan (fast han såg inte mig då).
Hans hår är gaaalet långt. Här kommer jag liksom, glad för att mitt hår vuxit sig långt, så ser man honom å ba.. jaha? sa jag att jag hade långt hår? :P

Mm, det var väl min dag sammanfattat, nu sitter jag och väntar på att få åka till dansen, är en stund kvar, kanske ska vara duktig och också plugga matte.. men det blir nog mera "plugga".
Tjejor! Imorgon blir det hårdhandskarna! Då är det plugg inför provet och inget annat som gäller! ;D

Någon mer än jag som tycker det ska bli sååå skönt med looooooooov?


Puss&kramskumbanan
/Emelie

image13

"Ta en banan, greppa en lian och häng med!"

Kommentarer
Postat av: Elvis

hur går det på eran dans? :) jag funtar på att skippa dansen och köra på basket istället... men vet inte än"/ för dansa kan jag ju liksom göra i sverige, men knappast att jag kommer köra på basket i sverige:P
pusss

2007-10-26 @ 04:43:12
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0