This is me

Det här är mina vänners blogg som jag tänker utnyttja, för jag är faktiskt en del av brunluggarna! Även om jag har färgat håret blont för tillfället..

Mitt namn är Elvira, jag är just nu utbytesstudent i Usa för ett år. Här kallar de flesta mig Elvi eller Elvis eftersom de har så svårt att uttala mitt namn rätt.. :P Jag bor hos ett par med vuxna barn i Ohio, i en liten stad som heter West Liberty. Med mig bor Aline, en brasiliansk utbytesstudent. Jag går på ett äkta High School, med samma schema varje dag (vilket är trååkigt..) och så dansar jag en gång i veckan på en dansstudio i en annan liten stad.

Det var allt för mig, jag ska fortsätta skriva här ibland så det blir lite internationellt utbyte;)

/Elvis


MISS YOU GUYS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0