Tisdag

Hellu.

Just nu sitter jag under mitt täcke i sängen, med datorn i knät och har det allmänt najsigt.

Sov en stund idag när jag kom hem, höll fan på och somna på bussen! Och det brukar jag aldrig göra. Så jag tokslocknade i soffan någon timme. Otroligt skönt.

Sen har jag varit med pappsi och lämnat in min kära mobil på lagning. Den sög häst för tillfället, fast jag saknar den ändå! Min fina telefon :(
Jag springer runt med en sonyeriksson T610... Det låter helt gammalt. Murr!

Jag har ätit glaaaaaaaaass. Det var jätte jätte gott!
Tror inte jag skulle vara samma person om jag inte fick äta glass. Denna kropp är stolt uppbyggd utav glass och kakor ;)

Matten kan ta sig i röven, jag orkar bara inte!!

Snart börjar Scrubs, jag är helt lycklig! Det är då min dagliga tv kväll börjar. Somnar till VIP om jag har tur. 

Skoldagen var faktiskt rätt trevlig. Biologiredovisningen gick jätte bra, Susanne verkade nöjd iaf =)
Vi pillade lite med bloggen och sen gick vi och åt glass med brownie, inte tvärtom!
Fan, jag har ätit glass två gånger idag! Haha ojdå!

Nu börjar Scrubs, jag kanske dyker upp i någon reklam eller något ;)

Puss! 


Kommentarer
Postat av: Kim

svar: tack va söt du är

2007-10-23 @ 23:02:43
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0