Tragiskt

Helt hemskt att jag sitter här nu. Fan, skolan börjar om mindre än 8 timmar. Jävligt välplanerat alltså ^^
Jag ska upp 07:15. Det är inte så långt dit ... Och så måste man ju räkna med att jag måste tvätta av sminket, borsta tänderna osv, och kolla på tv så att jag hinner bli trött. Kan inte somna annars.
Så om jag har tur, och lyfter på mitt feta arsle snart, kanske jag får sova.. 5 timmar?
Jävlar var rolig jag kommer vara imorgon! MAHAHA

Men en eloge till mig, jag är äntligen klar med svenskan, rawand sitter och läser igenom den så den inte toksuger iaf. Biologin är också klar.
Ska plugga matte med Robin imorgon, jag som skulle ha övat så mkt tills han kom ;) maha vilket skämt!

Har pratat med Andreas också, det sög röv. Så nu ger jag upp, så fort jag får mina grejer så ska jag tvinga min hjärna att sluta tänka på honom. Vill han inte så tänker jag inte tvinga honom.
Men jag saknar dig fortfarande... MAAH

Ett besök på Oups nästa tjejer? haha

Näe, om Rawand bara blir klar någon gång så jag kan sova (A) haha

Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0