Tråk

Bara för att jag har så perverst tråkigt och totalt tappat tråden till mitt svenska arbete!

Hur svarar du i hemtelefonen? Fanny
Hur svarar du i mobiltelefonen? Jaaao, Tjingeling osv. Beror på vem som ringer
Ringer det mycket till dig? Ibland, mindre nu
Ringer du mycket? Teleräkningen säger ja där
Vem ringde du senast? Andreas
Hur mycket pengar har du? Ska inte klaga ;)
Senast kramat och när? Frida, igår
l timmar sömn inatt? 9 kanske
Sov du ensam? Näe, jag har mina gossedjur ;)
Vem sov du hos senast? Andreas
Vem sov hos dig senast? Andreas
Vad ser du fram emot? Lov
Vad vill du ha just nu? Min karl tillbaka
Vem hånar du?  En del...
Vem längtar du mest efter? Någon att skeda med
Vem vill du helst slippa? Mr D
Vem stör du dig på? Samma som ovan
Vem vill du sova bredvid inatt? Jag har mina önskningar
Vilken buss åker du oftast? 514 till skolan
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? har väl mina stunder
Har du varit kär? Galet
Är du kär nu? Ja, tyvärr (?)
Är du en bra partner? Den bästa
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? hrm, jaa ...
Har du varit otrogen? Never!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag återkommer om det
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, ibland
Vad åt du senast? kakor, igår
Är du polare med grannarna? Dom hatar oss haha
Har du varit på ett party? Har väl hänt ;)
Har du varit utomlands? Några gånger iaf
Var är dina syskon just nu? Två är väl på jobbet, den tredje i skolan kanske?
Vilken tid gick du upp imorse? 11, fast skulle gått upp 10. Skäms på mig 
Vad gjorde du kl 2 inatt? Kramade min björn och försökte sova
Vad är det första du gör på morgonen? Funderar på om jag verkligen orkar gå upp
Vad ska du göra efter det här? Fortsätta med svenskan, sen jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0