20-tals skiva

Gårdagens skiva var nog bland det roligaste jag har varit på! Så sjuuukt rolig kväll, fullt ös hela tiden! Jag har börjat få en reeedig träningsvärk nu alltså, dansa i 3-4 timmar i ca 10 cm klackar, det tar på kroppen! Som jag trodde så var det rätt stressigt innan. Men lite måste jag få skryta över hur snabb jag var igår, jag tog bussen som gick 19:32 från v-by, hann hem duscha och raka benen, plocka ihop allting jag behövde ha med mig för att göra mig iordning, sätta på mig kläderna och gå upp till bussen som gick 20:06. Jag hann!! Det tar ungefär 5 min att gå till bussen om man går snabbt, så jag tycker fan jag var duktig som hann med allt det där! ;)

Jag och Tessan förfestade i blombutiken medans vi gjorde oss 80 årtionden yngre. Jag fick beröm av en säkerhetsvakt för min outfit haha ;)  Amanda kom sedan till v-by och så åkte vi in till After i gamla stan där vi mötte upp alla andra.
 första bilden, Amanda. Andra, Jag och Tessan =)

Efter att alla kommit gick vi till Engelen och festen började. Alla var skit snygga igår, verkligen satsat på sina outfits. Riktigt häftigt. Träffade en massa gamla kompisar som jag inte träffat på år och dar så det var riktigt trevligt.
Jag, Tessan, Amanda och en snubbe delade en taxi hem runt 3 tiden, så jag kom i säng runt 4 typ. Sen tanken på att behöva gå upp kl 8 igen, den var fan inte lockande! Så ja, fy mig men jag skolkade idag (som om jag inte gör det varje dag annars liksom haha), gick upp runt kl 2 för att åka och jobba kl 4. Lagom ansträngande ;)

Helgens bästa kommentar "Fan, dom här killarna vet ju inte ifall dom är kåta eller kissnödiga!"

Efter jobbet har jag inte gjort mycket alltså, suttit vid datorn, pratar jätte mycket med pappa om allt mellan himmel och jord ungefär. Satt minst en timme vid matbordet, sen så stod vi precis nu och pratade i 1½ timme om livet typ haha. Rätt skönt att kunna göra det faktiskt =)

Vad händer imorgon då? Joo, jag ska ut och svinga mina lurviga igen.. För stunden är jag mega otaggad, men det löser sig alltid ju närmare kvällen kommer. Vi ska fira Amanda som fyllde 18 i onsdags. Först middag hos henne med lite kompisar och så, sen till hennes syrra på fest och sen blir det krogen. Kommer bli en gaalen kväll, men det är så det ska vara! ;)
Lördag ska jag bara dööö på, fast jag ska förstås orka med att träffa mina brunisar. Fan, typ två veckor sen vi träffades nu, jag får krupp! Och inte fan är ni inne på msn när jag är det, morr!! ;) Vi ska fika och snacka en massa skit, myspys. Sen ska jag på tjejmiddag med Andrea och Malin och det gänget. Kommer bli riktigt kul eftersom det var ett tag sen vi träffades.

Näe nu ska jag ta och sova så jag orkar upp till jobbet imorgon. Börjar inte förän 12 så det är najs!

Skriver nog igen på lördag, imorgon kommer jag inte hinna.
Puss och trevlig helg på er! /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0