Attack!

Nu är det väl snart godnatt för mig. Hoppas jag slipper vakna av att min egen arm attackerar mig inatt.. Inatt var det nämligen så att den föll i djup djup sömn och därför hade jag ingen kontroll över den i mitt sömniga tillstånd. Den ramlade ner på mig med en duns, och när jag sen skulle flytta på den så lydde den inte alls. (2 ggr)Jag måste sluta sova med armen under huvudet..

Nåja, är ledig imorgon iaf! Jävligt skönt, förhoppningsvis blir det sol ute så att jag kan sitta på baksidan och plugga. Kul i okulheten liksom, haha. Fysik står på schemat. Tyvärr.

Ni får ha en trevlig natt!

God natt!

Frida

Kommentarer
Postat av: Maria

sov gott =)

2008-04-21 @ 23:16:05
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Elvis

mina armar attackerar mig också ibland, i suffer with you :/ :P
svar: men asså så kul kanske det inte är att baaara ha svenska saker sen. fast hellre bara svenska saker resten av livet än bara amerikanska:P
oooh haha george förresten, så sött :D stackars feta igelkott liksom :D

2008-04-22 @ 03:55:40
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0