Byggare Bob

Jag och pappa har precis satt upp mina nya fina hyllor i rummet, och jag fick leka händig med borren, woohoo haha. Det blev verkligen skit snyggt med hyllorna, och ett plus är att min fotoförstoring kom idag också så den sitter också uppe =) Ska ta lite bilder senare när jag har fixat iordning allt och sådär.

Känner att jag blivit riktigt dålig på att uppdatera, vet inte varför. Det är ju inte direkt jobbigt, men jag skjuter upp det hela tiden och runt 2-tiden så är jag för trött eller borde iaf vara det. Men men, blir väl en helguppdatering här i vanlig ordning.

Fredag, jag var bara hemma och tog det lungt. Hängde vid msn och slängde bort mitt liv ungefär haha. Men det var riktigt skönt faktiskt, och att jobba pigg på lördagen. Herregud, det var ett tag sen alltså haha.
Jag fick 4 kommentarer i fredags i stil med "Är DU hemma?! Ska du inte ut ikväll?!?! På en fredag?!" Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska tolka det till något positivt eller negativt än =p haha

Men bara för att kompensera min slappa fredag så var jag ju tvungen att dra ut på lördagen. Då christian och joppe hade fyllt 18 den veckan så skulle en massa ner till Spången för att fira dom, och självklart var jag tvungen att följa med då. Det var rockabilly tema där så jag fick en anledning till att "klä ut" mig lite, det var skit kul! Fick även godkänt av dom äkta rockabilly snubbarna, jag hade lyckats bra den kvällen ;) haha

Kvällen började med att Joppe och Christian kom hit till mig så vi snackade lite medans jag gjorde mig klar det sista. Blir ilurad två tequilashots som första grej när jag kommer dit. Fick bara i mig den ena, hade jag tagit båda hade kvällen fan inte slutat lyckat haha. Men jag hade iaf skit kul där, massa man kände osv. Jag fick en ros hihi ;)
Träffade även på vissa som jag inte förväntat mig och se faktiskt..Men det var trevligt =)
Drog mig hemåt runt halv 2, fick sällskap hela vägen vilket uppskattades rejält då jag hade en del och tänka på.

Söndag var det jobb för hela slanten, lagom pigg jag var liksom! Men fick faktiskt en komplimang av ett halvgammalt par, dom sa att så fräsch som jag såg ut så skulle jag lätt klara en utekväll till haha!
Övningskörde sedan på motorväg, och jaa, jag är stentuff!! Gick väldigt bra, bara en tabbe när jag skulle svänga av och växeln inte ville som jag ville. Vi skulle hem till min kusin med bebis, mycket mysigt  =)

Sen blev det att "plugga" hela kvällen, skrev biologiprovet idag så. Tror det gick bra faktiskt, får hålla tummarna för det haha. Har även jobbat idag, det var drygt som fan. Jag var så jäääävla trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen i princip. Men dagen gick rätt fort som tur var.

Ett samtal gjorde mig både typ glad och förvirrad. Jag vet inte riktigt vad jag tycker eller tänker. Men men, tiden får visa vad som kommer av det här.

Nu ska jag fixa resten i mitt rum, ska ju ha en massa damer här på onsdag på förkrök inför Gustens skiva =)

Puss! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0