Finally!

Ett bevis på att saker och ting går jäävligt långsamt här hemma... :P

Mitt rum
är som vanligt vid denna tidpunkt på året galet varmt. Har endast ett litet fönster, (ca. 40*30cm) som går att öppna, men jag gillar inte att ha det öppet då det blir en entré för alla småkryp. I kanske fyra-fem år har jag velat ha ett myggfönster och nu, nu har jag nästan ett! Har precis fixat ett, pappsen och jag, måste bara slipas lite på kanterna sen kanske kanske mitt rum inte har den där instängda känslan längre! Wohoo, det kanske till och med går att sova på sommaren utan att bada i svett på morgonen. Success!

Ska nog ut och läsa lite i solen snart, mysigt. =)
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0