Galet

Herregud, avgöranade kvartsfinalen mellan Bajen och Guif.. Tror inte det finns några som blir mer galna än bror och far min alltså. Dom sitter och skriker och svär och jag vet inte vad! Mamma är till och med tvungen att lämna vardagsrummet för att få titta i ro.. Om du ska besöka min familj, se till att kolla vad det är för sport på tv först, annars kan du få men för livet! Ett litet tips bara :P

Haha, jag ska sova tidigt ikväll! Har varit vaken nu i 34 timmar i sträck ungefär.

/Emelie =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha :D när det är fotbolls VM är jag likadan! det visste du inte? jag skrek mig hes när det var frankrike - Italien! :D

2008-04-07 @ 15:34:54
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0