Godmorgon världen

Jaa, jag är lite sent uppe. Men jag får! ;) Och jag har faktiskt legat och mornat mig i någon timme nu också =)
Hm ja. Det blev ingen doktor idag, halsen börjar kännas mycket bättre nu så då kändes det onödigt. Vad jag åkte på vet jag inte, det kanske var halsfluss eller något annat mysigt.

Iaf, kollade på dagboken igår ändå. Gaaah. Älskar den! Och jag grinar fortfarande lika mycket till den haha, men vem gråter inte liksom?


Näe ska gå och försöka leta reda på lite mat och sen ska jag försöka plugga lite faktiskt. Får se hur det går dock =p haha

Puss! / Fanny

Kommentarer
Postat av: annis

svar: köpte koftan på gina tricot :)

2008-04-09 @ 19:40:06
URL: http://annhooe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0