Halsfluss?

Det var datorn jag var arg på i förra inlägget, tror jag missade att skriva det i all min ilska? haha
men iaf, nu har jag lugnat ner mig lite iaf ;)

Jag orkar inte skriva allt som jag skrev förra gången så det får bli en kort sammanfattning.
Har legat helt död i 40 graders feber två dar nu, först idag så började febern gå ner så idag har jag varit nästan mänsklig. I går så tog det mig över 30 min för mig att ta mig från mitt rum till badrummet som ligger bredvid, ner till källaren och upp till soffan. En halvtimme! det brukar gå på ungefär.. 3-4 min max liksom! Jag var tvungen att ta en vilopaus i trappan för att inte svimma av ansträgningen haha. Så att dra till skolan igår och skriva biologiprovet var inte så jäkla aktuellt faktiskt ;)

Fick skjuta upp teoriprovet också. Min plan var råplugg fram tills fredag. Den sket sig rätt rejält då jag är helt slut i huvudet fortfarande. Så nu ska jag skriva det den 29 april istället. Kanske lika bra, så jag har lite tid att verkligen plugga =)

Har laddat ner en del musik och lite filmer idag, bland annat filmen Dagboken. Gaah, så sjukt fin! Brukar alltid börja gråta till den, så därför ska den sättas på ikväll. Jag behöver vädra tårkanalerna känner jag haha. Var fan över 3 månader sen jag grinade.. Så nu är det dags! ;)

Ska ner till vårdcentralen imorgon också, orkar verkligen inte vara sjuk längre. Min hals är helt tjock, mandlarna är stora som små pingisbollar och så har jag vitt glegg som sitter på dom. YUMMIE!!
Om det nu är halsfluss, vilket jag tror så är det fan typiskt att jag får det igen. Hade ju det i slutet av Januari liksom.
Men men

Nu blir det nog sängen, och tårkanalerna redo ;)

Massa sjukdomspussar! /Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0