Hej hallå i lingonskogen

Håller med Emelie om allt nedstående! ;) Förutom att min bok heter "Förnuft och Känsla", skriven av Jane Austen. Har 150 sidor med pyttetext kvar att läsa, roligaste fredagskvällen på länge..  Haha. Men den går an iaf, så jag gör bara en snabbvisit här på internet, sen blir det till att läsa.

Mataffären har inte hört av sig, so i'm screwed. No job for me :( Nu tycker jag inte om dom längre. Haha :P Aja, man kan ju inte få allt här i livet!

Ha en bra och roligare kväll än vad jag kommer ha!


Frida

Kommentarer
Postat av: Elvis

åh vad synd, men dom kanske fortfarande kan höra av sig? :)

2008-04-04 @ 21:34:31
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0