Inredning

Jag har bestämt mig för att fixa till mitt rum det sista nu. Möbleringen som jag gjorde runt nyår var bara första steget till mitt "vuxen"rum. Nu ska alla nördiga, men ack så söta affischer ner och upp ska lite snygga bilder. Har även beställt lite foton nu över internet. Gjorde en förstoring på vår visningsbild också. Den kommer bli i formatet 30x40. Kommer bli så fint! Beställde 57 foton, medräknat förstoringen. Och ändå gick det på under 200 kr. Det känns billigt och bra tycker jag! =)
Så om jag har tur så dyker bilderna upp på tis-ons. Jag längtar!!

Ska även ta en liten tripp till ikea så snart som möjligt och köpa hem lite fina hyllor som jag ska sätta upp lite här och där och ha mina miljoner ljus på haha. Måste även köpa lite grejer till badrummet. Har rensat badrumsskåpet nu så jag behöver lite nya grejer dit. Mugg till tandborsten osv, såna grejer.
Jag älskar verkligen Ikea haha, och få köpa saker där som jag verkligen behöva. Iiih lycka! Haha

Det blir ingen snyftare idag, jag är för glad helt enkelt haha. Sen måste jag fan sova snart, ska ringa vårdcentralen vid 8 imorgon... Hua! >.<

Något jag glömde skriva i förra inlägget. Jag hade så tråkigt idag så jag laddade upp äckligt många bilder på min bilddagbok idag, www.faannyh.bilddagboken.se . Har lagt upp bilder på mina sargade knän där också haha. Otroligt spännande! ;)

Brunisar, jag har Elvis på "tråden" wiiie =D Ni får också ta och bli nattugglor så vi kan ha våra gruppkonversationer igen =)

Näe, nu ska jag gå och borsta nötterna.
Godnatt! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0