Kjoligt

I brist på annat att göra kom jag att tänka på min gamla kjol som jag tänkt göra om hur länge som helst men aldrig orkat. Det är inte så mycket att orka så idag tog jag tummen ur röven och klippte den som jag tänkt så många gånger förut :D

Den var på tok för lång där bak för min smak, köpte den till typ sjuans skolavslutning! Haha, men efter lite pyssel är den som ny ;) Har alltså klippt av ungefär en decimeter, har ingen före-bild på den här datorn så ni får föreställa er hur den såg ut istället. Kanske inte världens hetaste kjol.. men den passar perfekt till Grekland i sommar :D

image245

Det här var ju roligt, undrar om jag har något mer som kan behöva en liten makeover.. Hihi
/Emelie



Update: Jag har en klänning jag kan sy upp också, wohoo! Jag vill ha sommar nuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du är alltså en sån där syende människa :) ballt!

2008-04-18 @ 15:06:38
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0