Luncha

Idag har vi varit i stan och lunchat på Hard Rock Café (dyyyyyyyrt!) Jag och Frida fick vänta på Fanny i över en timme! Som vi klagade, haha. Medans vi väntade gick vi runt och letade möjliga lunch-ställen, och så kommer det fram några som frågar om vi vet vart systemet ligger (Vi visste :O, hade precis gått förbi det typ) snacka om att vi kände oss coola, höhö. Dom måste ju trott att vi var runt 20-års åldern ;) Man får glädjas åt dom små sakerna här i livet.

Till maten, vi alla åt Club Sandwich-grejsimojs. Kostade 158 spänn + läsk för 32. Hade bara med mig 100kr, men Fanny betalade resten (du ska få tillbaka!). Det var galet mycket mat, och om man betalat så mycket kan man ju inte lämna hälften. Så allt slukades i ett nafs! Jag blev määätt.

Nu ska jag ägna min lördagkväll åt att plugga fysik, visst är ni avundsjuka på mitt liv? :D

Hörde en himla bra låt där också, den ska jag fixa hem på ett icke olagligt vis först. =)
/Emelie



Ändrade planer, blir filmkväll hos en kompis istället, slipper fysiken ;) Wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0