"Operation"

Igår så fick jag gå igenom min värsta mardröm.. Jag var tvungen att ta bort en leverfläck, inte så farligt kanske ni tänker. Men för mig var det det obehagligaste jag någonsin gjort! Enda sen jag var liten och det varit snack om att ta bort den fläcken så har jag alltid sagt Ingen kommer någonsin få skära i mig medans jag är vaken!!
Men nu var jag tvungen att göra det iaf.. Hua.. Fick dra på mig dom heta operationskläderna och vänta på herr doktor. Han kommer och säger att han inte tänker tvinga mig att ta bort den, men att jag skulle vara tvungen att göra det någon gång iaf, så varför inte passa på? Så då kunde jag inte dra mig ur kändes det som.. Så jag får bedövning som förövrigt gjorde riktigt jävla ont haha. Men medan jag ligger där och väntar på att den ska börja värka så kommer alla tankar och jag får typ panik. På gränsen till att börja storgråta och helt enkelt livrädd. Men sansade mig lite när jag tänkte på att jag redan låtit någon sticka en nål genom min tunga, och snart ska sticka hål på ett nytt ställe. Så då kunde jag ju inte vara en sån chicken tänkte jag.

Det hjälpte ju mycket när jag kommer in i operationssalen. Hela jag skakar och är skit nervös. Jag kände ju ingenting, verkligen inte. Men det är tanken på att någon skär hål i mig när jag ligger vaken som är så obehaglig. Min puls var rätt hög hela tiden och jag låg verkligen och skakade så han fick avbryta då och då när det blev för mycket.. Tur att dom var så gulliga mot mig där, en av sköterskorna satt och klappade mig på armen hela tiden och höll mig i handen medans dom två andra pratade med mig hela tiden så jag inte skulle tänka på det.. Annars hade jag nog ballat ur ordentligt, pinsamt som fan egentligen. Men är man rädd så är man. Typ =p haha

 Min heta klädsel, YUMMIE!
 Väldigt stort plåster för en leverfläck haha. Och ja, frillan är inte så het kanske haha.


Mer igår då, var på ikea med christer, min lektion blev inställd så då blev jag sur och ville handla istället haha. Köpte en massa bra saker så nu ska mitt rum snart bli så fint så =D

Och runt 7 igår så skulle vi på avskedsmiddag för min chef Lotta. Vi var typ 14 pers så det var riktigt trevligt. Var på Hirschenkeller ibörjan sen blev vi utslängda runt 10 för det var studenskiva där då. Så då drog alla till Sky bar och fortsatte kvällen där. Drack en massa goda drinkar och snackade. Riktigt mysigt =)
Kommer sakna Lotta som fan! Alltid hon som har ställt upp för mig och aldrig blivit sur när jag gjort fel utan bara sagt vad jag inte ska göra nästa gång ungefär. Jobbet kommer verkligen inte bli lika kul utan henne, det suger! Men jag har sagt att ifall hon vill ha en inneboende och någon som ska komma och styra upp hennes nya spelbutik så ska hon ringa mig haha.
Ska snart upp till jobbet lite tidigare för att säga hejdå ordentligt innan jag börjar jobba.
Men innan dess ska jag fixa till lite av allt det nya jag köpte igår.

Puss! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0