Planeringen höll!

Oh jävlar vad jag känner mig bra för tillfället! Haha, ovanligt det känns.
Jag har gjort nästan allt jag måste göra idag, det är bara städningen kvar och den gör jag ju som sagt bäst på natten så. Ooh, duktig Fanny!

Jag har hunnit klippa mig, det blev för övrigt riktigt fint, tack Tessan!
Jag har hunnit köpa smycken, lösögonfransar och någon konstig hårgrej som är så 20-tal!
Jag har hunnit jobba, och få min mysiga huvudvärk så jag har även mumsat starka värktabletter idag igen, wooho
Jag har hunnit vara hos mamma och ätit middag och fått hem lite smycken och sånt tjaffs av henne också.
Jag har hunnit skriva min labbrapport, den suger typ åsnepung men det är skit samma. Den är klar och inskickad iaf! haha
Jag har nästan fixat hela min outfit inför imorgon, ska bara gå och kolla nu så klänningen inte behöver tvättas. Sen är jag fäääääärdig. Jag kommer kanske inte vara så mycket 20-tal i kläderna, men jag kommer iaf vara snygg haha ;)

Det som måste fixas inför imorgon är rummet, alkohol och så jag förstås. Jobbar till 19, sen blir det hem och börja piffet. Tessan kommer och joinar mig efter 8 och förhoppningsvis kommer två brudar till då också. Tommy och Dennis kommer ev också vara här då och förfesta lite. Sen är det röj som gäller!! Jag är taggad till max alltså! Dock lockar inte religionlektionen kl 9 på torsdag morgon sååå jävla mycket. Jag räknar med en sömn på ca .. 3 timmar den natten, men det är chill. Är man ung så är man haha.

Näe nu ska jag gå och städa så jag får lite mer sömn i natt. Jag var så slut igår så jag somnade mellan när man har tryckt på stäng av datorn, och den sista rutan kommer upp. Där imellan tokslocknade jag så jag sov sked med datorn inatt, radion var på och min veckorevyn låg under ryggen på mig. Jag, trött? Nääe, varför tror du det?

Men men, lär nog inte skriva något imorgon, kommer nog ha fullt upp. Ifall ni saknar mig runt 10 tiden, då dricker jag alkohol och svingar mina lurviga haha ;)

Puss och trevlig lill-lördag på er! / Fanny

Kommentarer
Postat av: Elvis

oooh vad stolt jag blir:D duuuktig fanny!

2008-04-17 @ 03:41:24
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0