Planeringen sprack

Japp, så sant som det är sagt. Min ultrafina planering föll platt pannkaka på ungefär 40 min. Men jag tänker faktiskt ta och skylla på Elvis för det var hon som lugnade ner mig på msn och fick mig att inse att hyra en klänning för en kväll kändes lite vääääl mycket. Så nu tänker jag köra på min svarta fodralklänning och istället satsa stenhårt på smink och accesoarer. Det ska handlas lösögonfransar, pärlhalsband och kanske någon rolig liten hatt imorgon haha.
Träningen skippar jag eftersom jag precis varit redigt sjuk, och kände av halsen båda i fredags och i söndags. Bakissjuka, finns det? Dont know, men jag har inte tid/ork/råd att bli sjuk igen så träningen får vila lite. Men nästa vecka, då jäävlar! haha.

Så vad har jag haft för mig tills nu då? Jag har pratat skit med Elvis, vi försökte planera vår roadtrip lite men det gick inte så bra. Det enda vi kom fram till är att vi skulle åka någon båt som man måste lägga sig ner och kramas i om vattnet är för högt haha.
Sen har jag även städat rätt mycket i rummet, bara småplocket kvar till imorgonnatt! TACK! Och så har jag ställt fram en massa ljus på hyllorna och så, har även invigt dom. Måste ju se ut som om jag haft det ett tag liksom ;) haha

Men nu ska jag faktiskt försöka ta och sova. Har trots allt några saker kvar som måste göras imorgon så. Klippningen återstår, och shoppingen. Helst ska jag hinna med att skriva lite labbrapport imorgon också..
Vi får väl se om den här planeringen håller då haha. Har även en dundrande huvudvärk, har sovit på tok för lite dom senaste dagarna. Fre-lör, går aldrig och lägger mig i tid, det finns liksom inte på kartan. Lör-sön, den säger väl sig själv? Somnar runt halv 3-3, upp 9 för att jobba. Sön-mån, sitta uppe och iaf försöka plugga till 2-3 ungefär, och så upp kl 7. Och inte får jag sova ut imorgon heller.. Gaah! haha
Jag får tigga fler av mammas dunder-piller. Det är så starka smärtstillande så det varnas t om för att köra bil när man tar dom. Men me like! Jag slipper huvudvärken och så blir jag alltid mega pigg och flamsig av dom haha. Naturligt, oooh ja!
Och nu tröttsvamlar jag så nu ska jag stänga av och läsa veckorevyn tills jag slockar. Ska vi säga en.. 5-10 min? ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elvis

Bra att du lugnar ner dig lite ;) Ingen mening med att stressa runt :P

2008-04-15 @ 03:44:19
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: Amanda

Roligt att du gör det :) Jag skickar ett mail när bloggen går i lås.

2008-04-15 @ 11:40:38
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0