Släkt

I Onsdags kom min storebror och hans tjej hem till oss för att bo här en vecka, så nu delar jag rum med min lillebror. Det är kul att ha dom här iaf, :) Och inte nog med det, hos mormor bor hennes bror och hans tjej, båda är hitflygna från tyskland. Så igårkväll hade vi huset fullt med besök och god mat, mysigt :) Jag har inte så stor släkt, men den som finns är bra ;) haha.
Och idag så for vi in till Sthlm för att äta mat, vi åt på en kinesisk restaurang där man fick plocka vad man ville ha och så wokade dom det :) Supermumsigt! Sen for dom gamla till Opera, och vi unga for hem för att glo på tv. Haha.

Snart ska jag iväg till Tobbe och övernatta där, mys :) Det har vart och kommer bli en bra helg. :)


Ha det så fint allihopa,
puss Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0