Som vanligt

Lång uppdatering på söndagskvällen ;) Men måste säga att jag är ute i lite bättre tid nu än vanligt. Klockan är ju inte ens 11!

Fredag; Satt i kassan för första gången på typ två månader, det gick ganska bra faktiskt. Såg tydligen stressad ut, men det var jag ju så haha. Gjorde inga större tabbar som tur är, men läskigt är det!
Fick även fly ut lite i matbutiken och plocka varor. Galet skönt att slippa tanterna i spelet ibland, dom ger mig en faslig huvudvärk!
Efter jobbet drog jag till Amanda där vi käkade och drack. Skit trevliga kompisar hade hon där, så jag hade det trevligt. När vi sedan skulle dra till hennes syrra hade jag snackat med alla på jobbet som var ute så jag drog och mötte upp dom istället för att åka till hennes syrran.
Vi var ett ganska stort gäng, hade skit kul och var kvar på star bar till ungefär halv 1 innan vi drog vidare. Gick runt en hel del för att hitta något bra ställe, till slut får vi lite panik och drar in på Kickis, vilket var ett helt okej ställe faktiskt. Var där tills det stängde, sen blev det donken och sedan taxi till v-by. Måste säga att jag har blivit en jääkel på att ragga taxi nu alltså. Det är bra att vara tjej när man ska pruta ner priset haha ;)
Tog en jäkla omväg hem också, men det var rätt skönt att få gå av sig det värsta ruset faktiskt. Var hemma runt kvart i 5, så var lagom trött då. Jag mötte morgontidningsbilen när jag gick haha, det är fan illa!

Skulle ju möta Frida och Emelie sen, men smsade dom och sköt upp det hela lite. Var så sjukt slut/sliten så att gå upp halv 12 lockade inte mycket någonstans. Så dom visste faktiskt om att jag skulle bli sen! ;)

Käkade som sagt, det var redigt god dagen efter mat, blev sjukt mätt haha.
Åkte sen förbi jobbet, skvallrade en hel del med dom som varit med kvällen innan haha. Sen åkte jag till Andrea där det lagades en sjuuuuuukt god middag, shit pommes alltså. Jag och Malin svullade galet, men det är så det ska vara ;) Efterrätt på det också, jag blev helt galet mätt. Var mätt hela dagen idag också nästan haha. Riktigt mysigt att sitta och snacka skit med tjejerna. Andrea skjutsade även hem mig, det är då man märker hur stora vi har börjat bli. Läskigt egentligen.

Kom hem runt 11 typ, slocknade som en liten gris runt 12-1 och skedade datorn hela natten. Myyyys ;)
Väcktes runt halv 1 av att Angelica och Ninna ville luncha med mig i centrum så det var bara att kliva upp och göra sig klar ungefär. Dom hämtade upp mig i värsta coola caben, riktigt najs! Käkade i vällingehus, sen blev det att dra till jobbet för att äta lite gratis tårta på taket och sola lite. Så jäkla skönt, älskar att det börjar bli varmt nu!

Och eftersom min käre lilla bror faktiskt fyllde 24 idag så kom hela familjen över på middag. Fick (läs; blev tvingad) att byta däck och grejer. Hua mig, jag är faktiskt tjej, jag ska få hjälp med sånt! ;)
Sen blev det middag och tårta, igen haha.
Seriöst, jag har nog ätit mer mat under den här helgen än vad jag brukar under en hel vecka i vanliga fall haha. Men så går det när man drar i sig galna mängder alkohol haha.

Nu ska jag precis gå och hänga tvätt, min andra maskin idag. Sen ska jag nog plugga lite teori och sen blir det film tills jag somnar. Ska vara duktig imorgon och gå och simma plus få en massa plugg gjort. Får hålla tummarna för det här nu haha. Ska även bli nyttig nu igen, det här håller fan inte. Sommaren är fan här snart liksom =p haha

Puss! /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0