Stress, stress stress

Imorgon/idag kommer inte bli någon rolig dag, det känner jag på mig. Det kommer vara stress stress och ännu mera stress. Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig på onsdag, 20-tals tema är fan inte så jäkla lätt alltså. Så jag ska åka till kista imorgon och stå och banka på dörren till någon kläduthyrare där och se om dom har något passande. Sen får vi se vad det hela kostar också, tänker fan inte punga ut hur mkt som helst för en kväll. Sen är planen att jag ska hinna simma och klippa mig imorgon innan kl 4! Någon som vill satsa på om jag kommer klara det eller ej? Jag har gjort en hyffsad tidsplan, men det hela avgörs på om jag orkar gå upp imorgon bitti liksom.
9 - upp och skutta och åka till Kista
10 - vara där när dom öppnar och verkligen försöka hitta något
12 - vara tillbaka i v-by, gå och simma
14 - gå och klippa mig
16 - jobba.
19.30 - hem, skriva labbrapport som ska vara inne onsdag plus storstäda rummet plus lite i hela huset.
WOOOHOO! Och jag som såg fram emot en lång och skön sovmorgon imorgon. Som det verkar nu får jag inte sova förän.. Lördag, den suger ju getpung alltså!

Kanske dissar träningen och sover någon timme extra.. jag får se. En timme mer eller mindre simning lär väl inte göra någon skillnad på min myskula till onsdag liksom.. Vi får se helt enkelt, vi får se ;)

Puss och godnatt! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0