Tisdag

Klockan är halv 1 och jag är redan klar med det jag hade planerat för idag :O Snacka om att det blir en mega-ultra-sego-dag idag! Har ju massa oplanerade timmar framför mig. Om jag är duktig fortsätter jag på pluggo-spåret. Hehe.. good luck ;)

Aaah, jag blir galet sugen att dra på vår road-trip till Gbg alltså! Läser att Fanny och Elvis snackat om det, jag vill också joina snacket! Jag och Frida diskuterade lite om det också, vi vet den perfekta tidpunkten att dra också :D Åh varför har vi blivit så dåliga på att tajma in att alla är inne på msn samtidigt!! Haha. Kanske har bättre tur idag? *hoppas*

Har jag nämnt att jag är glad förresten? :D
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0