Tjurridning!

På order av Frida så måste jag helt enkelt skriva här igen. Var det verkligen så länge sen jag skrev?
Vi kan ju börja med att meddela att jag inte gick upp innan jobbet och simmade i onsdags. Sängen lockade sååå mycket mer.
Har jobbat ons-lör den här veckan. Skulle egentligen ha jobbat idag också, men när jag snubblade in igår runt halv 5 så gav jag bort min extratid till Jimmy haha.

Men hrm.. Jag vet inte om jag har gjort något vettigt i veckan. Jobbat, gått hem och sovit typ. Pluggat lite teori. Hade min första religionslektion i torsdags. Det var lite roligt faktiskt, en jätte trevlig brud läser också den kursen så nu lär jag överleva den som tur är =).

Om jag ska ta och övergå till lite roligare grejer att skriva om. Helgen! Haha. Jag som skulle vara duktig den här helgen och ta det lite lungt.. Fredagen började med att jag jobbade hela dagen. Hade världens mysigaste lunch, satte mig på taket till huset och solade medans jag åt en apelsin och pluggade biologi. Sen blev det duschande och tjejfixande i omklädningsrummet. Skulle hem till herr bagare på fest. Åkte in med Elin från jobbet, och så mötte vi upp Emily också. Går in, och där möts vi av väldigt, väldigt många gaykillar. Några som jag träffat tidigare så det blev en jäkla massa kindpussande. Några till från jobbet var också där. Vi var där ett tag och hade det trevligt. Sen drog jag och 3 till till Harry B James. Det var skit kul där, trots lite mindre hjärtattacker. Min jacka och plånbok "försvann". Peter fick agera hjälte och fixade fram allt åt mig igen. Vi var där till runt 3, sen åkte jag och Elin hem. Spännande hemresa måste jag säga haha.

Började jobba kl 12 på lördagen, var mindre pigg och glad. Men det var kanon lungt på jobbet så det gick bara bra ändå. Sen bidde det fotboll på Stadion. Äntligen är säsongen igång på riktigt! Matchen slutade 1-1 men vi borde ha vunnit den utan problem. 

Var riktigt jäkla trött efter matchen, höll typ på att somna i slutet. Så jag tänkte ta en lugn hemmakväll, men det blev inte riktigt så. Angelica plus två och Gusten plus några ville dra ut, och det kunde man ju inte tacka nej till. Så det blev kaffedrickande för att få lite energi. Drog så jag var inne i stan runt halv 12 och då gick vi till Sky bar. Riktigt fräscht ställe. Satt där till runt 1 kanske och då drog vi 4 tjejer till 360 istället. Men två veck av på vägen så det blev bara jag och Angelica. Men det var riktigt jävla kul, vi stötte på fyra snubbar som hon kände så vi satt med dom hela kvällen.

Men det bästa utav allt var fan tjurridningen. 360 hade anordat så det fanns en sån där mekanisk tjur i ena rummet som man fick testa på. Ooh, det var galet roligt!  Jag var fan grym på det, satt kvar bra mycket längre än de flesta. Kan iofs bero på att jag inte hade så mkt alkohol i kroppen som de andra, men skit samma. Jag var grym iaf haha. Jag vågade inte riktigt ramla av så istället hoppade jag av när jag tyckte det räckte haha. Bilder kommer komma! ;) Även om det var kul så fick jag betala mitt lilla pris. Två stora brännsår på varje insida knä. Insida lår är också rätt mörbultade, och mina tummar. Fyfan, det gör fortfarande skit ont haha.

Jag bangade på efterfest, ville inte missa sista bussen hem så jag drog när stället stängde. Kom hem runt halv 5 som sagt, mötte Jimmy och fick mitt pass bortbytt till idag. Galet skönt att få sova ut! Men även fast jag sovit ut ordentligt så mår jag fan inte bra. Bara för att så har jag skit ont i halsen plus nästan 40 graders feber. Bara för att! Så biologiprovet imorgon känns inte så jäkla aktuellt när jag måste ta en vilopaus på en kvart bara för att byta position i sängen.

Frida, nöjd nu? =) haha
Nu ska jag bara maila min lärare till imorgon sen ska jag äntligen sova.
Puss! /Fanny

Kommentarer
Postat av: Sabine

Nice ^^
Har du några tips å ge då inför och under? ^^
Gjorde det ont tyckte du?

Jag ska göra den på east-street :)

2008-04-07 @ 21:07:57
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine

Okej.. Jo jag ska ladda upp med lite soppa å såntdär för dom första dagarna :P
Är lite orolig för det där med talet..
En tjej sa att hon typ inte kunde/ville prata i början för att det gjorde så ont.
och att tungan bara blev mer svullen när hon pratade..
Det är väl individuellt, så får se hur det går för mig :P

Jo det gör dom, men inte intima piercingar,
fast man måste ha med sig förälder som ska skriva på någon skrev.
Men mamma följer med så det är lugnt :)

2008-04-07 @ 21:28:30
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Elvis

Oooh stackare som är sjuk, hoppas du blir frisk snart!!
Puss

2008-04-08 @ 03:58:53
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0