Utgång

Sitter just nu med ett glas vin+fanta i handen och ska precis börja göra mig iordning. Det blir utgång ikväll, trots att jag så dyrt och heligt sa till mig själv att jag skulle vara hemma ikväll. Men jag kan inte stå emot när både Mamma, Pappa och bror är ute. Då kan jag fan inte sitta hemma själv alltså, det funkar bara inte haha. Så det är bara att tagga till, gjorde några teoriprov precis nu och det går fan bra nu så då *HOST* förtjänar jag en utgång ikväll. Att jag ska ut imorgon också, det tänker vi inte på nu haha

Men men, har egentligen skit mycket att skriva men det hinner jag inte göra nu. Måste dricka upp och sminka mig nu, ska vara inne på Harry B om en timme, stress stress.

Hoppas alla får en skit bra fredag, vi ses i dimman!
Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0