1000 kr puts väck

Shit vad lätt det är att bränna 1000 kr alltså. Haha har suttit och beställt lite grejer nu. Bland annat lite kläder från H&M och lite smycken från kyssjohanna.se. Farligt det där med betalkort... Hrm hrm ;)
Tröstshopping? OH JA! Big time, jag tar till alla medel som finns för tillfället. Jävla humörsvägningar!

Jag är sugen på att pierca mig igen, vart vet jag dock inte.. Jag vill bara göra en förändring, och det nu! Jag vet att jag inte borde pierca mig nu, och absolut inte tatuera mig heller för jag lär ångra mig så hårt då. Så istället bränner jag pengar på kläder och diverse andra saker. Maah!! Får gå till frissan imorgon typ och göra om mig där. Men det känns inte lika kul ;)
Jag funderar seriöst på att gå och ta ett till hål i örat bara för att! What's wrong with me?! haha jag vet att det här inlägget inte har något som helst samband, men lev med det. Jag är bara så äckligt frustrerad på allt och ingenting just nu.! Inte fan kollade jag på snyftfilm igår heller så jag är fortfarande helt snyftig utan anledning..

Har snackat lite med T om allt också, vilket känns rätt skönt. Nu vet jag lite mer vad han tycker och tänker iaf. Fast han tänker inte som jag vill riktigt än ;) haha, men det är väl bara att ha tålamod. Jag tror han kan vara värd det så jag får vackert vänta.

Det är lite stört, jag kan faktiskt tänka mig att ha ett förhållande med honom. Och det känns skit konstigt! Jag som var så jävla anti det liksom.. Jag saknar fan att ha någon, och det känns som om jag behöver någon som tar ner mig på jorden igen. Inte kontrollerar mig, men som kan hålla lite koll så jag inte spårar totalt..
Jag saknar någon att ha tråkigt med! Inte allt det där gå ut och göra saker, kolla på film och bla bla. Det kan man faktiskt ersätta med kompisar, iaf det mesta ;) Men att bara ligga i sängen hela dagen och inte göra ett piss kan man bara göra med killen/tjejen. Eller vara med varandra, fast man gör sitt på eget håll. Bara vara...
Ge mig!!
Jag vet seriöst inte vad fan jag vill komma fram till, hela inlägget blev bara bajs..
För att sammanfatta det hela, mitt humör är galet, jag har bränt pengar för att slippa tänka på det, och jag saknar någon (Läs T) att ha tråkigt med.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0