<3

Alla hjärtans dag var mysig. Den började i skolan, med mediaprogrammets dag, mitt hår blev fixat och så blev man fotad. Den fortskred i Kista med Tobbe, där vi strosade runt, köpte varsin nyckelring med bild på oss, sen for vi till Väsby för att äta pizza. Bagarna hade gjort ett litet hjärta av degen och satt på pizzan, alla hjärtans dag till ära ;) Trevligt trevligt :)

Idag var en skoldag.. Vi har ma D prov på Måndag, 100 sidor i matteboken! Så mitt liv kommer suga i helgen. Plugg plugg! WOOOHO.

Jag skulle inte banga på lov nu alltså! Bara 1 vecka kvar :D Och det bästa är att vi inte har så äckligt mycket att göra i skolan, mycket ja, men inte ÄCKLIGT mycket :P

Jag är hungrig!

Puss
Frida


Kommentarer
Postat av: jenny

svar: haha..ja jag borde kanske radera lite kort, jag bara samlar på mig fler hela tiden.

ha en trevlig kväll!

2008-02-15 @ 19:57:55
URL: http://jennyslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0