3000 Semlor

Nu kanske ni undrar vad fan jag gör uppe vid den här tiden? Och nej, det är inte för att jag inte har gått och lagt mig än, utan jag ska åka till jobbet alldeles strax. Får skjuts av pappa så då fick jag lite tid över, och varför inte skriva en rad eller två då? =)

Idag så ska vi, Coop vällingby, sälja 3000 jävla semlor!! Jag är extra insatt för att bara stå och sälja semlor för glatta livet ungefär. Får se om vi når målet... Jag kan bara tänka på hur äckligt många kartonger det är att vika >.<

Imorgon ska jag träffa T, hihi =D Om han inte blivit mer sjuk iofs, men han skulle vara hemma från jobbet idag bara så han skulle bli frisk hihih =D

Ska vara barnvakt idag efter jobbet, så det blir en till heldag med jobb, men men, jag får pengar så varför klaga?

Skriver ikväll, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0