Always look on the bright side of life

Oj vad jag bölade till Systrar i Jeans som gick på tv idag.. var väl på gråta-ut-humör antar jag. Ibland gråter man för minsta lilla grej och ibland klarar man inte ens av att skvätta en liten tår till Titanic. Imorgon ska jag bara ta det lugnt och försöka plugga lite.. men framförallt hoppas jag att jag kan få sova ut! Har varit jättetrött två dagar i rad nu men har inte kunnat sova. Kanske därför jag är lite känslig för ögonblicket..

En sak som gör mig väldigt glad är att jag har ett välstädat rum! Det är till och med städat på ett sätt som det aldrig varit förut! Känns det som i alla fall. Har liksom fått ordning på det, mitt rum har alltid varit svårstädat. Men nu.. nu känns det bra! Får väl se hur länge det håller i sig dock. Jag får njuta så länge det varar helt enkelt!

Det gäller att se dom små positiva sakerna här i livet :P haha

Godnatti
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0