Ben&Jerrys, bitter och öronpiercing

Sitter och äter ben&jerrys, (cockie dough) och hatar singellivet.. Eller, jag hatar det egentligen inte, tycker det är jävligt skönt att slippa tänka en massa.. Men just idag skulle jag inte bangat på att ha en pöjk att krama lite på.. T, vart äääär du? ;)Men men, inte hänga läpp för det. Lite ovant bara att inte vara delaktig i hela alla hjärtans dag hysterin.

Jag har haft en bra dag iaf, sov rätt länge sen pluggade jag en del. Jimmy fick sen för sig att vi skulle ta en promenad i det "fiiiiina vädret" in my ass, det var ju skiiit kallt!!! Gick iaf upp till v.by med honom och var riktigt effektiv! Bytte batteri i klockan, hämtade resekataloger, hämtade ut vår vinst på V75, var på banken och lämnade in mitt gamla kort, och så handlade jag en massa mat! Under 30 min ungefär. Varav 10 stod jag och snackade skit med bagarna haha.Ska ha över lite brudar imorgon och vi ska äta mat och snacka skit. Kanske kolla på någon tjejig film också, mys mys =)

Jag och Emelie har ju som sagt tagit vårt hål i örat nu, jag är så nööjd =D Gjorde inte ont, lite besviken blev jag haha. Alla har fan lurat i mig att diverse saker ska göra skit ont. Ta hål i tungan = gör ont! Tatuera skuldran = Gör jäääääääääääääätte ont! Ta hål i brosket = du kommer gråta!
Sanningen, pierca tungan = kändes knappt. Tatuera skuldran = gjorde lite små ont, men man överlevde. Pierca brosket = stack till.
Är det bara jag som är en riktigt man här eller?!

Skidresan igår var trevlig, sov som en söt liten gris både dit och hem. Skönt skönt =)
Fick dock en krossad fot med mig hem. Fast det var efter själva åkningen haha. Gör fortfarande stööört ont så får se om jag måste ta mig till farbror doktorn snart och kolla den.

Näe, nu ska jag planera lite inför tjejmiddagen imorgon, typ städa lite osv =)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0