Biter ihop

Nu känns livet liiiite lättare än igår. Igår sög allt hårig pung, nu suger det bara pung. =p
Sov riktigt länge idag, det behövdes vill jag lova. När jag vaknade trodde jag seriöst att klockan var typ 5. Men den vara bara 1 som tur var ;)
Låg och mornade mig lite, funderade över allt osv. Och bestämde mig för att istället för att ge upp redan nu så får jag bita ihop och köra tills det inte går längre. Förhoppningsvis håller det hela vägen, men gör det inte så har jag iaf försökt.

Fylld med lite optimism så gick jag faktiskt upp och började anteckna inför provet den 5 mars!! sug på den ni! Kom faktiskt nästan halvvägs, så det känns lite skönt.
Kommer nog jobba minst 7 dar i rad nu så det gäller att börja i tid om jag ska ha en ärlig chans att orka.

Var och övningskörde lite med pappa idag också, komma igång lite inför min lektion på tisdag. Och det gick skiit bra!! Växlingarna satt som berget, bara något kärringstopp. Fick lite panik när jag skulle starta i en skit brant backe, men det gick det med. Dock luktade det liiite koppling i bilen, men vafan! Jag fixade det!
Lär nog inte skämma ut mig på tisdag iaf, känns riktigt skönt! =D

Körkortet kanske blir fixat till april iaf! Dom här helvetes veckorna ska bara rulla förbi så jag kan boka teoriprov sen jävlar! =D

Kanske borde sova snart, börjar 8.30 imorgon. Lagom pigg jag lär vara ^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0