Bob saft

Personalfesten var... Blöt kan man ju lungt säga haha. Alla blev typ dyng, vissa mer än andra dock. Jag fick i mig redigt med dricka måste jag erkänna. Fast.. Det är faktiskt Gustens fel, han satt och hetsade i mig en massa cider haha. Sjöng t om singstar, själv en gång! Det lät förjävligt, men jag vann! Det som är huvudsaken ;)

Mamma såg sjuuukt bitter ut när jag tog cider efter cider, mahaha. Mr M freakade ur när han såg smsen jag skickade till T, som för övrigt svek festen. Var tvungen att genomlida en massa jobbigt snack, och så kommer några andra från jobbet och utbrister glatt "Fan Fanny, hur går det med dig och T då?" Och Mr M ser sååååååå ledsen ut hahaha. Inte rätt tillfälle säger jag bara. Fick tillbringa typ en timme med att förklara för honom att det inte kommer bli något och bla bla, att jag "träffar" T nu och blabla. Pallade inte lyssna efter ett tag så jag drog ifrån honom. Han såg sjukt ledsen ut resten av kvällen sen. Men samtidigt, vaaarför ta upp det där när jag är full och han också? Vart tror han det kommer leda liksom?

Festen slutade typ halv 2, då var alla tvugna att dra. De flesta drog hem för dom var lite väl runda om fötterna. Jag gick den långa vägen hem till T istället, jag vill ha sovsällskap.. Spännande promenad må jag säga. Först försöker någon äckelturk plocka upp mig i bilen, lite smått läskigt. Sen får jag blöööödande skavsår av mina nya skor. Nu snackar vi en blodfläck på en 3 cm i diameter ungefär. Det gjorde så oooont!! Förvånande att jag faktiskt hittade rätt väg igår... Möter upp T, jag gick tydligen inte så fort som jag trodde hahaha. Börjar kolla på någon film, inte den blekaste vilken det var. Jag ligger typ och småfnissar konstant för mig själv så T såg ingenting av filmen haha. Tror vi började kolla på 3 olika, fast blev avbrutna av diverse saker... ;)
Jag säger bara Mjaaaaau!! Jag smälter haha.
Sov sjukt gott, fick skeda hela natten så jag är lycklig =)
Att behöva gå upp vid 11 när vi somnade efter 5 var mindre kul!
Men men, ska man hälsa på kusinbebis så ska man.

Kände mig så sjukt oporrig när jag gick till bussen från T alltså hahahha. Gårdagens smink, håret i ett jävla ruffs och så haltar jag.. Jag måste ha sett så jävla sliten ut alltså! haha
Som alltid när jag har druckit blir jag så sugen på bob saft. Jag vet inte vad det är, men det är ungefär den första tanke som ploppar upp på morgonen. Så idag gjorde jag slag i saken, jag skuttar av vid spånga, "springer" in på coop och köper mig en flaska saft hahaha. Saftflaskan i högsta hugg måste verkligen ha fulländat mitt utseende hahaha.

Hem och duscha, och dricka 1,5 liter bob saft gjorde så jag iaf såg respektabel ut haha. Åkte till kusinen, träffade söta Gabriell. Jag döör, så stört söt unge =D 17 dar gammal, och helt liten och glad! Jag blev helt kär =)
Var där från 2 till 5 ungefär, åt en massa bullar och hade det mysigt.

Nu ska jag snart iväg på fest, väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan gå till bussen. Frida och Emelie ska med, kommer bli gaaaalet kul! Vi ska röja järnet! =)

Måste dock upp tidigt imorgon och jobba vid 10. Jag hatar att jag inte kan säga nej!! Så sorry babes, det blir bara att rulla upp ur sängen då hahaha ;)

Efter jobbet blir det musikal med 2 från jobbet. Vi ska kolla på Emilys klass musikal, kommer bli skit kul =)
Sen måste jag seriöst hem och plugga satan! Labbrapporten är inte klar än.. UPS!

Ska skriva in det vi gjorde i kista nu så jag kan mejla det vidare..

Puss! Och som Emelie sa; vi ses i dimman! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0