Brandlarm + 11 timmars arbetsdag

Gaah, jag är så stört jävla äckel trött för tillfället.. Skulle jobbat 8.30-17 idag. Och det är fan ett riktigt jobbigt pass.. Men när en tjej, Angelica först sätter igång brandlarmet genom att micra något bröd för länge så det luktar bränt i heeeela huset! Haha jääävlar, riktigt underhållande att se alla människor springa därifrån i panik haha.
Det som var ännu mer lustigt var alla puckon som fortfarande ville handla trots det jävla brandlarmet "PIIIIIIIIIP PIIIIIIIIIIP. VARNING, BRAND HAR UTBRUTIT I BYGGNADEN! " Att folk då tänker "Nääe, om jag skulle köpa mig lite mjölk kanske... Nämen, varför står alla här utanför? Ääh, jag går in iaf" haha det hade jag sjuukt kul åt kan jag lova.
Men iaf, när vi snabbt som fan var tvungen att dra igen glaset för vår lilla butik så fastnar Angelica på något sätt med stortånageln så hela den viker sig rätt uppåt... Maah, jag får fan rysningar bara jag tänker på det. Fyfaaan vad ont det måste ha gjort!!

Hon var iaf tvungen att åka till sjukan, och snäll som jag är offrar jag mig och stannar till stängning. Ingen annan kunde jobba, eller ville iaf. Så då stannade jag kvar. Därav min 11 timmars arbetsdag. Kan lova att jag är lagom mör i kroppen nu alltså. Jag pendlade rätt vilt mellan bitter-trött och flasmig-trött.. Mest var det åt det flamsiga hållet haha. Mitt nyttighetskör kunde ta sig i brasan idag alltså, fyfan hade jag inte fått mitt socker hade jag varit sååå bitter haha. Sockerkick javisst!

Skulle egentligen ha pluggat en del idag, men jag är för trött för det. Jag ska strax gå och tvätta bort sminket och skutta i säng. Börjar 8.30 imorgon igen.

Vid 14 ska jag iväg till min första körlektion. Läskigt läskigt! Fast det kommer nog gå bara bra, det gick ju kanoners med pappa så. =)

Sen blir det att träffa Frida och Emelie, myspys! Saknar er babes!

Näe, nu kallar badrummet, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0