Dåligt..

Jag är riktigt dålig på att skriva här haha:P Det är svårt när jag har en egen blogg men tänkte att jag måste uppdatera läget lite:

- Har nu i ca tre veckor hängt med en snubbe som heter Alex. Vi är inte officiellt dejtande eller så men kanske om ett tag haha.
- Har blivit ond. Japp det är sant, det kan ni tjejer hålla med om.
- Jag har nu för tiden ingenting att göra efter skolan. Vilket betyder att jag är så uttråkad jämt och ständigt. Har inte ens läxor att göra eftersom jag oftast gör dem i skolan...
- Käkar Mac and Cheese just nu, ännu en amerikansk tradition jag så enkelt har anammat haha:D Tillsammans med resten av de helt onyttiga vanorna jag har skaffat mig.


Nehepp kanske skriver senare. Kände inte för att skriva mer nu haha

/elvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0