Goddag

Det är så bra att få besök ibland för då ser man verkligen till att städa rummet! Jag hade tänkt städa nu på lovet ändå, men det blir lättare när man har en tidsgräns. Det blir inte den vanliga skyffla undan allt och dammsuga lite där det syns. Nej idag är det storstädning som gäller! Wiie. Ser fram emot att se det färdiga resultatet =)

Jag tog en bild på mitt hår idag, bara för att se hur långt det är och OMG! Det ÄR långt! Blir sån skillnad att se det bakifrån. Hehe, men vad kan man vänta sig när man inte klippt sig på snart 9 månader (A)

Bildbevis:


Nu ska jag fortsätta med städningen ett tag till. Frida sitter och jobbar med fysik den busen. Hoppas det går bättre för dig nu!

Puss
/Emelie



Kommentarer
Postat av: Elvis

sh*t pommes! ditt hår är typ lika långt som en normal brasilianskas hår! :O;D

2008-02-23 @ 17:54:31
URL: http://alltomelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0