Heliga Makaroner..

Vilken effektiv dag!
Det hela började med att jag åkte till en bokrea med mamma för att köpa böcker, hittade 1. Sen gick vi till blomsterlandet där jag fick för mig att köpa 5 st ljuslyktor, nu banne mig ska mitt rum bli mysigt! Så åkte vi hem. Mamma kom med dammsugaren, jag dammsög rummet (!), och fick då för mig att städa på min byrå, det ledde till en svart dammtrasa och hundra krämer och mascaror mindre.. Sen fick jag för mig att göra om min tavla också! Så nu har jag två stycken fina på min röda vägg :)
OCH SEN bar det av till en Second hand med Sarah och mamma, och lyssa nu, där köpte jag 5 ljuslyktor TILL. Och så hittade jag en väska också :)

De första ljuslyktorna hamnade på fönsterbrädan, de andra fem på min nya städade byrå :)

Effektiv jag har varit va? ;) Och jag som behöver plugga...

     image176

1. Tavla nr 1. 2. Tavla nr. 2 3. Ljuslyktor i fönstret 4. Ljuslyktor på byrån :)

Puss
Frida!


I'm Waiting..

Kommentarer
Postat av: Elvis

va fiiint du hade gjort:D:D

2008-02-27 @ 20:18:46
URL: http://alltomelvis.blogg.se
Postat av: Sarah

ruggigt fina ljuslyktor du fick med dig (och väskan!).fina tavlor dessutom! Puss

2008-02-27 @ 23:26:48
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0