Helt slut

Fyfan, jag är så tröööött!! Stressat galet hela dagen, usch! Butikens mål med 3000 semlor gick nästan in. Bagarn fick kalla fötter och gjorde bara 2700 tror jag (?) Och det var helt slut klockan 7, så 3000 hade kanske gått. Helt stört vad folk äter semlor!

Stod bara och sålde semlor mellan 9 och 1, sen var det bara att slänga sig på bussen för att hämta upp Ebba vid kvart i 2. Gick hem med henne och hennes storebror. Dom satte på Sunes nånting, tecknat skit! Jag somnade haha. Bra barnvakt jag är då ;) Deras mamma kom hem vid halv 5, då var det bara att skynda till bussen för att åka upp till jobbet, igen. Denna gång bara mellan halv 6 och 7. Men ändå, jag är äääckligt trött nu, både psykiskt och fysiskt. Sitter och lyssnar på djupa kärlekslåtar, jag är på snyftar humör haha. Kanske borde sätta på lejonkungen så man kan fälla en liten tår ;)

Antingen blir det film och sova nu, eller så blir det piff inför imorgon. Måste fixa ögonbrynen iaf, och raka benen! Haha, även om T inte kommer se mina ben så känner man sig ju faktiskt lite fräschare då =). Han är fortfarande sjuk stackaren, men han ville fortfarande träffa mig =) Yeeey (A) Och han skulle försöka undvika att smitta mig haha.

Glömde skriva att jag var hos en ny knädoktor imorgon, jag tror det här blir den.. 5e eller 6e läkaren för mina knän. Kuuul kul. Han sa att alla senor och muskler satt som dom skulle osv, att det bara är friktion mellan knäskålen och lårbenet. Då bildas det friktionsvätska, eller ledvätska. Då bildas det en liten "ballong" med vätskan, som sedan blir inflamerad som i sin tur leder till att lilla jag får riktigt äckligt jävla ont i knäna. Så fort inflamationen läkt ut så slutar det göra ont, tills nästa gång friktionen ger en inflamation. Tydligen skulle det här växa bort om något/några år. Bara att vänta antar jag? Är lite taggad på att börja träna basket igen då, det var tydligen inge farligt det här. Det gör bara skit ont =p
Jag vill bara att någon doktor ska komma på vad som är felet, har fått lika många diagnoser som läkare ungefär, kutta upp knät och sen är allt bra igen! Det är inge kul när jag inte kan sova för jag har så ont =/

Träffade bagarens pojkvän idag, finns bara en sak att säga om honom; MJAAAAAAAAAU!!! Shit pommes, han var typ stört snygg! Typiskt att den hetingen ska spela för det andra laget ;) haha

Näe, nu ska sminket bort, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0